torsdag 21 april 2016

Sang

Det e ju så gött att sova. Ibland när jag har sovit dåligt (vilket e typ alltid) o jag får några timmars någorlunda bra sömn e det verkligen som livet får en helt annan verklighet. Bara den känslan av att inte vara så jäkla trött hela tiden utan att faktiskt få känna sig pigg och utvilad. Det e ju så underskattat.

Just nu behöver jag en huvudvärkstablett känner jag. Sen lite choklad och mkt bakelser. Yes, ni gissade rätt - jag har mens. Som tur e har jag inte så mycket kramp denna gången, mest crazy hormoner. Såg någon film där killar fick prova "ha mens" i 5 dagar eller va det va. Dom fick en påse med "blod" hängandes med sig hela tiden som sköttes av en tjej som tryckte ut lite då och då, så de fick uppleva the hazard av att få mens ute men inte ha nån tampong eller binda o att byta i tid. Inga kramper, inga cravings, inget sånt. Visst dom fick mer respekt för oss menstruerande personer men jag tycker ändå att dom kom lindrigt undan.

Sitter o äter torkade tranbär nu. Det stillar mina begär lite iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar