måndag 11 april 2016

I say I want a revolution

Vill gråta. Vill skrika. Livet ger mig kärlek och tar trygghet. Kommer inte träffa min kärlek förrän på torsdag kväll pga olika jobbtider. Behöver gömma mig i hans famn nu.

Ibland blir jag så trött på mig själv. Helvetes jävla skitmänniska som inte klarar det jag måste. Har så mkt jag vill göra och som jag vet jag skulle klara av (o göra bra dessutom), men inget av det ger en stadig inkomst. Iaf inte till en början.

Yrken jag kan tänka mig

  • Frisör
  • Florist
  • Sminkör
  • Barnteaterskådespelare
  • Barnkalasfixare
  • Djurskötare
  • Tatuerare
  • Healer/massör
För att nämna några stycken. Kan vi inte göra revolution med Roland Paulsen och Gudrun Schyman i spetsen? Den kan komma nu. Världen har väntat länge nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar