lördag 8 februari 2014

Klyschornas tid

Asså..kan en bli mer fjantig än när en är nykär?! Jag beter mig som en riktig barnunge emellanåt, skiftar till att bli extremt osäker, tror att jag drömmer/fantiserar och sen bara "men så här har det ju alltid varit, och såhär kommer det alltid vara!".
Ni som har följt min blogg vet att det här med ömsesidig kärlek inte varit något självklart. Eller ens möjligt i värsta fall. NU har jag hittat en fantastisk person och han har hittat mig. Samtidigt som allt löser sig med CSN, boende och plugg. I don't fatt. Fattar inte. För mycket bra grejer på en och samma gång. Vet inte vart jag ska ta vägen emellanåt för allt är så överväldigande.
Ovanpå allt det här underbara går F! framåt och blir större och större. Fler och fler börjar vakna upp ur sin patriarkala drömdimma, Gudrun Schyman värvar så SJUKT MÅNGA genom sina homepartyn och inte att förglömma: ALLA ANDRA JÄVLIGT BRA KANDIDATER till EU-valet, riksdag, region och kommun.

Ikväll e det melodifestival igen. Alltså: Nour och Anders ska underhålla mig o mina föräldrar/ kanske Gabriel. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar