söndag 17 november 2013

Hädanefter ska jag va bra

Jaha. Då är jag en erfarenhet rikare - har blivit "stood-up" på en dejt. Fantastiskt hur idiotisk en känner sig. Trodde inte att folk gjorde så, o om de nu ångrat sig åtminstone hade the decency att höra av sig så en inte väntar i onödan.

Sitter och försöker skriva på min miniuppsats som ska va inne på onsdag. Lite svårt när jag inte har några böcker men skriver ner lite egna tankar och punkter som jag kan titta upp i böckerna senare. Vi ska skriva om socialt kapital och tillit. Jag vill försöka få in ett feministiskt perspektiv och undersöka om det är olika för män respektive kvinnor.

Har precis träffat ett ex's mamma för lite kaffe o tillbakalämnande av ett dragspel som jag lånade av dem när jag var tillsammans med hennes påg. Väldigt trevligt! Gillar när en kan hålla kontakten såhär o det inte är några bad feelings.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar