torsdag 1 mars 2012

Glumslöv --> Uggleboet

ojojoj vilken vecka! Jag har flyttat ner till Ugglebo 3 o musikerna + teckenspråkarna :D Jag trivs som fisken i vattnet, eller teaterapan på scenen kanske..:)
Vi har haft premiär för Gul och Blå också. Dramadramadrama precis innan - så pass att jag inte trodde där ett tag att jag skulle klara av o spela - men det gick.
Idag har vi riggat ner så att döda dockor kan dansa inne i sundvik. Då blev det också drama, såklart. Men jag hoppas det löste sig, jag vet inte, för den som blev mest ledsen var inte jag denna gången.

Nu ska jag, Leo, Nikola, Say o Bea se på film o gosa o ejda onyttiga grejer! =D <3

Bea och hennes pojkvän (enligt Bea)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vi söker en pianolärare i Glumslöv.
    Har du möjlighet att slå en signal.
    0702-676120
    Mvh
    Fredrik Mossberg

    SvaraRadera