måndag 19 maj 2014

Blodsmak

Är så trött att jag håller på att kollapsa
Känner mig också väldigt ensam
Längtar efter och saknar min man
Såg en bild på en vän
som liknar O
Kollade O:s facebook
Även hans kompis bilder för där vet jag han ibland fastnar på foto

Den senaste tiden (trots polisanmälan och hemligt nummer) har jag känt mig så fri. Fri från de gamla "kärleks"bojorna den här människan av manligt kön höll mig i. Han har inte gjort det medvetet på många år, men de har ändå funnits där skavandes om anklarna. Ibland har de känts extra tunga, ibland som fjädrar. Idag så vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva dom.

Min kredit på Lycamobile är slut, därför kan jag inte ringa D (eller någon annan för den delen). Har skickat på fb, men han sover antagligen.

Nä men en sömntablett på detta så blir allt bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar