onsdag 5 mars 2014

Mycket, mycket.

Ojojoj. Så mycket som jag skulle ha skrivit när det hände. SÅ MYCKET som har hänt!

Kan göra en punktlista o sen kanske skriva lite mer om vissa tänker jag...
  • Flyttat till Slussen och fantastiska E och hennes hund Saga.
  • Allt löste sig med CSN, fick retroaktivt OCH för februari inom en veckas tid. RICH BABY
  • Började genusvetenskap och absolut älskar det!
  • Trodde jag hittat MY MAN som skulle bli pappa till mina barn och leva med mig för resten av mitt liv. Det tog slut efter ett utdraget hejdå.
  • Fick åka med ambulans till akuten efter uppbrottet med G.
  • Två tentor samma vecka som allt skit hände. De sket sig dem med också såklart.
  • Träffade D på lördagen efter att han försökt "få mig", alltså bli min pojkvän, sen november förra året. Hahah. Inget jag e van vid direkt. :P
  • Nu är vi tillsammans, ska förlova oss i sommar och flytta ihop i september. OMG
  • Fontänhuset Lund e mitt nya hangaround. De har piano, fika, mat, skaparrum, plugghjälp o fantastisk gemenskap! <3

Nu ska jag försöka läsa lite kurslitteratur sen e det pyssel och annat kul med Unga Feminister Lund och Helsingborg på #feministveckan =D

Peace, love and understanding everyone <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar