måndag 4 juni 2012

My kind of trust is a shareware

Har varit väldigt produktiv idag!

  1. Ringt mitt försäkringsbolag och fått skickat blankett på MAIL eftersom jag inte fått hem någon i brevlådan på över en vecka så att jag nu äntligen kan föra över pengar till mitt konto så jag har råd med min hyra över sommaren.
  2. Hämtat nycklarna till nya lägenheten!
  3. Bokat tid hos min läkare så jag kan bli av med onödiga meduciner
  4. Fått tips på hur jag kan lirka mig in o få praktikplats på Teamus - teatergrupp för folk med funktionshinder.
  5. Anmält mig och betalat för köplats på Boplats Syd
  6. Anmält för att hjälpa F! 3 juli på Almedalsveckan
  7. Uppdaterat mig på Yelah, Twitter, SVD och Feministiskt Perspektiv
Nu ska jag åka hem till min kära Mio och bli bjuden på mat o gott sällskap!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar