tisdag 24 april 2012

Kaos..eller?

Suck. Allt är kaos samtidigt som jag har allt klart för mig. Så mkt som gör att jag blir ledsen och får ångest samtidigt som jag är så tacksam och lycklig för allt jag har i mitt liv. Är så kluven i hjärtat, hjärnan och hjärnan.

Habitat Qs vårkollo var en respektfull kärleksboost full med energi som jag kommer leva på ett bra tag framöver.

Natten mellan söndag och måndag var ett helvete vilket har skapat mer kaos i mitt huvud än jag vill erkänna.
Jag förstår allt, men ändå inte. Min hjärna förstår, mitt hjärta vägrar acceptera det. Samtidigt som mitt hjärta säger att detta är menat, det är vad som behöver hända för att både jag och T ska kunna gå vidare med våra liv och utvecklas åt rätt håll.

Nu e min tid slut om 5 min på Hbgs Stadsbibliotek :P
PLaU

2 kommentarer:

  1. Där är du fina! jag är ju ingen förföljare men hittade inte din mail adress ( Björk kommer till roskilde i år? !)och
    till följd av ett hysteriskt googlande på ditt namn insåg snabbt att jag hade ditt nr! försent nu,
    glöm allt kaos fina för vi ska glömma våra sorger på festivalen!

    kram puss Karna

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah åh :)
      Jag har glömt min mobil i den lägenheten jag ska flytta in i så det har blivit lite jobbigt med att kunna ta upp kontakten ordentligt när den e borta...
      JA FÖR FAN DET SKA VI!!

      Radera