onsdag 15 februari 2012

Sadness is a blessing

Just nu e jag bara så trött på allt och alla. Jag orkar inte bli behandlad som luft längre. Jag orkar inte med den här utrfrysningen. Min rumskompis kallar det för vuxenmobbning. Jag börjar hålla med henne. All konflikträdsla som finns bland folket som jag behöver ta konflikter med. De kör på att ignorera eller bli sura istället för att fråga vad som händer och varför jag agerar som jag gör.

Det enda jag egentligen vill höra är en liten liten fråga. "Hur e de?". Istället blir det en massa skit om hur jag beter mig mot dem, när jag egentligen bara gör samma sak som dom gjorde mot mig förra året. Om man har lovat man ska göra nånting så gör man det så snabbt man kan! O om man inte gör det får man räkna med att bli tjatad på. Va glad att jag inte skrek på dig.
Nu ska vi snacka om hur provföreställningen gick.

PLaU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar