lördag 4 februari 2012

Oönskad

Unrequited Love - Lykke Li
Once again it's happening. - har tappat räkningen
Oh my love is unrequited. -...

Twice the pain, the suffering - ja eftersom det är säkert 10e gången så blir det kanske tio ggr smärtan? 
Oh my love is unrequited
Oh my love is unrequited

That must mean I'll live again - snälla, snälla, snälla..!
And get back what I gave my men - kommer aldrig hända, men man kan ju alltid hoppas
Get back what I lost to them - jag antar jag har förlorat lite av mig själv eftersom jag e dum nog att investera så mkt känslor.

Oh the shame this crying game - säg vad du vill istället så jag kan förhålla mig till det. Släppa eller satsa liksom.
Oh my love I've been denied it - känns så emellanåt. Det e inte meningen att jag ska hitta någon
Oh my love is unrequited - Min kärlek är oönskad

And I know it so well. I could play it by ear. - i sömnen, baklänges, upp och ner
Looking back at myself. While the violin plays - varför?
And blue is my tune. Another stitch to my wound - .
Another inch in this dwell. I know it all too well - .
When once again it's happening: - !

Oh our love has been divided. - hann inte riktigt komma så långt denna gången
Oh my love is unrequited
Oh my love is unrequited
Oh my love is unrequited
Oh my love is unrequited


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar