tisdag 20 december 2011

Hejdå måcken, ses imon

Sitter just nu nere hos teckenspråkarna och lyssnar och ser när de spelar in till Roy & Roger ^^. Väldans kul!

Idag har varit en helt fantastisk dag; stagefighting med Tim på morgonen, vidare till skådespelarteknik, sedan ETT FACKING JULBORD till lunch som verkligen har ALLT till(även vegetariskt!!) och nu efter lunch så har vi fått höra den andra gruppen läsa igenom deras manus - Döda dockor dansar inte - och sett Chochos pjäs Bakom Ridån! För mig blev det dock den 3e gången för jag redan sett genrepet och premiären. Så jag gick ut ungefär efter halva när far min kom med en bil han lånat för att vara snäll att köra hem lite av min o Björns packning :)

Ikväll blir det jazzjam och glögg- och kakmys i Öresalen. Jag blir helt överväldigad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar